بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی
آخرین نظرات

۱۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

ماه رجب فرصت مناسبی ست تا انسان با مراقبت از رفتارش به بهترین اعمال یعنی ترک معصیت نائل شود دوستان مسجدی ما در بسیج دانشجویی علوم پزشکی سمنان دفترکی با موضوع مراقبه تدارک دیده اند که در ادامه می توانید تصویر و فایل لایه باز آن را با تلیک بر روی تصاویر و نقشک ها دریافت کنید

  • بچه حزب اللهی

چیزی به شروع ایام اعتکاف نمونده و مساجد معمولا در چنین روزهایی شروع می‌کنن به ثبت‌نام معتکفین.
در این پست به همت یکی از دوستان عزیز مسجدیمون طرحی برای استفاده فعالین مساجد آماده شده تا ان‌شاءالله به راحتی و با تغییرات جزئی بتونن برای تبلیغ در سطح محل استفاده کنن.

  • بچه حزب اللهی


به درخواست دوستان بنری جهت اطلاع رسانی مراسم هیأت ویژه میلاد حضرت علی علیه السلام طراحی کردیم که ان شالله مورد استفاده قرار بگیره.

  • بچه حزب اللهی


همزمان با نزدیکی ایام اعتکاف تصمیم گرفتیم کارت شناسایی ویژه این ایام رو آماده کنیم که در ادامه می تونید فایل باکیفیت و لایه باز این طرح رو دریافت کنید.

  • بچه حزب اللهی

امروز طرح بنر اطلاع رسانی یادواره شهدا رو که سال گذشته برا مسجدمون آماده سازی و چاپ کرده بودیم رو دیدیم، گفتیم اینجام فایل لایه بازش رو  قرار بدیم تا دوستان استفاده کنند.
ان شالله که مورد استفاده قرار بگیره.

  • بچه حزب اللهی

به پیشنهاد یکی از دوستان عزیز مسجدی مون طرح دعای ماه مبارک رجب رو در اندازه 90 در 120 آماده کردیم. عزیزان می تونن فایل با کیفیت طرح رو در ادامه مطلب دریافت و بصورت بنر یا پلات چاپ و استفاده کنن.

  • بچه حزب اللهی

به درخواست یکی از همراهان عزیز طرح بنری برای ایستگاه صلواتی در اندازه 250*100 آماده کردیم که ان شالله مورد استفاده و رضایت قرار بگیره

  • بچه حزب اللهی

ضمن تبریک حلول ماه مبارک و پر خیر و برکت رجب، و میلاد با سعادت امام محمدباقر (علیه‌السلام) خدمت شما همراهان عزیز در این پست بروشور لایه باز ویزه این ماه عزیز رو اماده کردیم که ان شالله مورد استفاده قرار بگیره. این بروشور در اندازه آ4 دورو طراحی شده بعضی از مهم‌ترین اعمال و فضیلت‌های ماه رجب ذکر شده. هدف اصلی آن البته گوشزد کردن اهمیت فوق‌العاده این ماه و ایجاد انگیزه برای مخاطب جهت مراجعه به مفاتیج است تا اعمال آن را تا جایی که می‌تواند انجام دهد.

  • بچه حزب اللهی

ﺍﻯ ﺍﻫﻞ ﺍﻳﻤﺎﻥ ! ﻫﺮ ﻛﺲ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﺩﻳﻨﺶ ﺑﺮﮔﺮﺩﺩ [ ﺯﻳﺎﻧﻰ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﻧﻤﻰ  ﺭﺳﺎﻧﺪ ] ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺯﻭﺩﻯ ﮔﺮﻭﻫﻰ ﺭﺍ ﻣﻰ  ﺁﻭﺭﺩ ﻛﻪ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﺩ ، ﻭ ﺁﻧﺎﻥ ﻫﻢ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ؛ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﻮﻣﻨﺎﻥ ﻓﺮﻭﺗﻦ ﺍﻧﺪ ، ﻭ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺳﺮﺳﺨﺖ ﻭ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪﻧﺪ ، ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺧﺪﺍ ﺟﻬﺎﺩ ﻣﻰ  ﻛﻨﻨﺪ ، ﻭ ﺍﺯ ﺳﺮﺯﻧﺶ ﻫﻴﭻ ﺳﺮﺯﻧﺶ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﺍﻯ ﻧﻤﻰ  ﺗﺮﺳﻨﺪ . ﺍﻳﻦ ﻓﻀﻞ ﺧﺪﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻫﺮ ﻛﺲ ﺑﺨﻮﺍﻫﺪ ﻣﻰ  ﺩﻫﺪ ؛ ﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﻋﻄﺎﻛﻨﻨﺪﻩ ﻭ ﺩﺍﻧﺎﺳﺖ .(آیه 54 سوره مائده)

  • بچه حزب اللهی

مجموعه داده نمای اقتصاد مقاومتی کاری از دوستان عزیزمون در مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی


.:جهت دسترسی به نسخه قابل چاپ روی تصاویر تلیک کنید:.

  • بچه حزب اللهی