بچه حزب اللهی

بچه حزب اللهی
آخرین نظرات

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

به بهانه ی 13 آبان روز استکبارستیزی و ماه محرم مجموعه پوستر های "مشق عاشورایی" کاری از دوست عزیزمون حمید فخار رو برای شما بزرگواران آماده کردیم که ان شاالله مورد استفاده و رضایت قرار بگیره

  • بچه حزب اللهی

این مجموعه شامل 18 سوال و پاسخ پیرامون نهضت حضرت اباعبدالله(ع) و واقعه عاشورا است که تمام مطالب این مجموعه برگرفته شده از کتاب پرسش و پاسخ دانشـجویی ویژه محرم انتشـارات دفتر نشـر معارف می باشـد.

  • بچه حزب اللهی

بیرق و سیاهی ها در کنار پوستر و بنرهای استکبار ستیزی

چند سالی است که فضای محرم با سال‌های گذشته تفاوت زیادی کرده است. گویی برخی‌ها می‌خواهند چهره یزید زمان را بزک نمایند و کاری کنند که این ملت شهیدپرور دستش را به دست خون‌آلود یزید زمان دهد و به اسم مذاکره آبروی اسلام را معامله کنند.

به همین منظور چه خوب است که در کنار پوسترهای و سیاهی‌های عزاداری سید الشهدا علیه السلام پوسترهای زیر را در بنر و یا پوستر چاپ نمائیم تا با صدای بلند فریاد "هیهات مناالذله" را برآوریم.

  • بچه حزب اللهی

در این پست مجموعه ایده های کاربری و اجرایی برای مراسمات ماه محرم در قالب های مختلف؛ایده هایی برای منبر و هیئت، ایده هایی برای خیمه ها و ایستگاه های صلواتی و ایده هایی برای تابلو های اعلانات و اکران های شهری آماده شده که از طریق لینک زیر می تونید دریافت بفرمایید.


دریافت فایل pdf با حجم 137 کیلوبایت

  • بچه حزب اللهی

خطابم به شما جوانان انقلابی و بچه‌های انقلاب این است که اهمیت کار خود را امروز بفهمید و بدانید. همانطور که در مباهله همه ایمان در مقابل همه کفر قرار گرفت امروز در نظام جمهوری اسلامی همه ایمان در مقابل کفر قرار گرفته؛ همانطور که پیغمبر اکرم و معنویت و صفا و اقتدار معنوی او و خانواده‌اش توانست دشمن را از میدان خارج کند به فضل و حول و قوه الهی ملت ایران با اقتدار و معنویت خود دشمن را از میدان خارج خواهد کرد. رهبر فرزانه انقلاب

  • بچه حزب اللهی

به درخواست دوست بزرگوارمون آقا سید میثم عزیز طرح بنر پشت سن ویژه مراسمات عزاداری ماه محرم رو در اندازه 200 * 300 طراحی و آماده کردم که در ادامه مطلب می تونید فایل با کیفیت این طرح رو دریافت بفرمایید.

  • بچه حزب اللهی

در آستانه ماه محرم طرح بنر تبلیغاتی ماه محرم رو بصورت لایه باز برای شما بزرگواران آماده کردیم که در ادامه می تونید فایل با کیفیت و لایه باز این طرح رو دریافت کنید در ضمن از این طرح می تونید به عنوان کارت دعوت نیز استفاده کنید.

  • بچه حزب اللهی

در این مطلب پیوندهایی قرار داده شده که هر کدومشون شامل تعدادی طرح گرافیکی ویژه ماه محرم است. سعی شده در انتخاب پیوندها دقت بشه و طرح‌های زیبا گزینش بشن.

  • بچه حزب اللهی

یکی از دوستان و همران همیشگیمون، طرحی رو برامون ارسال کردن با عنوان "طرح معراج" که در ادامه می تونید مشاهده بفرمایید. ان شاالله که مورد استفاده و رضایت قرار بگیره.

  • بچه حزب اللهی

در آستانه ماه محرم به درخواست همراهان عزیزمون طرح لایه باز جایگاه و دکور حجمی "هیهات مناالذله " که به همت دوستان عزیزمون در جامعه ایمانی مشعر طراحی شده رو برای شما بزرگواران آماده کردیم که ان شاالله مورد استفاده قرار بگیره

  • بچه حزب اللهی